Antwoorden op veelgestelde vragen

Heb ik garantie op mijn product/dienst?

Op alle producten/diensten heb je garantie. De garantie periode is afhankelijk van het product of de dienst die je heb afgenomen. Dit varieert van 2 tot 5 jaar.

Hoe kan ik betalen?

Je betaalt pas op de dag van de montage/levering. Dit kan via mobiele pin of je kan het zelf overmaken naar ons bankrekeningnummer: (Bankrekeningnummer toevoegen t.n.v.).

Hoelang duurt het voordat mijn zonwering wordt geleverd?

Onze levertijd is gemiddeld tussen de 4 tot 6 weken. Kleine onderdelen kan je altijd bij ons in de showroom komen bekijken.

Wat moet ik doen met schade?

Mocht het zo zijn dat jouw product schade heeft, kan je het beste gelijk het reparatieformulier invullen op de website. Afhankelijk van de contractduur gaan wij kijken of jouw schade valt in de garantie.

Hoe reinig ik mijn rolgordijndoek correct?

Het makkelijkst worden lichte verontreinigingen met een droge borstel schoongewreven. Kleine vlekken kunnen met lauwwarm water en een beetje zeep verwijderd worden. Daarna grondig met water naspoelen. Er mogen echter geen “scherpe” chemicaliën gebruikt worden, zodat de impregnering en de kleur van het doek geen schade ondervinden.

Stond jouw vraag niet tussen de andere vragen?

Neem dan direct contact met ons op! Wij proberen jouw vraag/opmerking binnen 2 uur te beantwoorden.